بر اساس گزارش جدید اسمیترز پیرا با عنوان "آیندۀ چاپ لیبل در سال 2022"، شش جنبۀ اصلی از بازار چاپ لیبل در حالت تجربه پیشرفت های فنی بوده و قابلیت این را دارند که این بازار را با تغییرات عمده مواجه سازند.
در دوران اخیر، بازار جهانی چاپ لیبل رشدی مستمر را تجربه کرده و ارزش این بازار در سال 2017 معادل 98/36 میلیارد دلار ارزشگذاری شد. این بازار تا سال 2022 با نرخ رشد متوسط 1/4% توسعه یافته و ارزش آن در سال 2022 به 22/45 میلیارد دلار خواهد رسید. اسیا بزرگترین بازار جغرافیایی برای لیبلهای چاپی محسوب میشود و نرخ رشد سالانۀ این بازار در این قاره، از سال 2012 تا 2017، 8% بوده است.
آمریکای شمالی و اروپای غربی در ردههای دیگر قرار دارند و این سه منطقه در مجموع بیش از 85% از تقاضای جهانی و 87% از ارزش جهانی را به خود اختصاص داده اند. بر اساس گزارش ایپینا به نقل از اسمیدرز پیرا با عنوان "آیندۀ چاپ لیبل در سال 2022"، شش جنبۀ اصلی از
بازار چاپ لیبل در حالت تجربه پیشرفتهای فنی بوده و قابلیت این را دارند که این بازار را با تغییرات عمده مواجه سازند.
ادامه مطلب
درباره این سایت