بسته بندیآیا بسته‌بندی زیبا و لوکس با چاپ مرغوب و طلاکوب و برجسته‌سازی و رنگ‌های اختصاصی، به موقعیت برند بیشتر کمک می‌کند و از تقلب و شبیه‌سازی آن جلوگیری می‌کند یا به‌کارگیری تکنیک‌های چاپ امنیتی؟
این پرسش البته دغدغه تولیدکنندگان محصولات معمولی نمی‌تواند باشد، ولی برای محصولات مرغوب، گران‌قیمت و پرفروش برندهای معتبر جای تأمل دارد مخصوصا محصولاتی که دارای جنبه تبلیغاتی هستند مانند تولیدکنندگان

چاپ سررسید یا به طور کلی تبلیغاتی.
جعل‌کنندگان بیش از هرچیز، سراغ محصولاتی می‌روند که ارزش خطرکردن و سرمایه‌گذاری را داشته باشد، بنابراین کالاهایی را انتخاب می‌کنند که پرفروش و نسبتاً قیمتی باشند. مانند سیگار، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و حتی دارو و زعفران. البته چنین کالاهایی از نظر بسته‌بندی و چاپ دارای ویژگی‌هایی هستند که به راحتی نمی‌توان آن‌ها را تقلب کرد.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها