نمایشگاه باید به‌روز باشد به گزارش چاپ و نشر؛ مرتضی حاکی، مدیرمسئول مجتمع چاپ و بسته‌بندی آراد در گفت‌وگو با روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته با معرفی به‌اختصار مجموعه خود گفت: ما در مجتمع چاپ و بسته‌بندی آراد با کارآفرینی برای هفتاد نیروی جوان و پویا به خدمات‌رسانی در زمینه چاپ افست و بسته‌بندی، از صفر تا صد می‌پردازیم.

وی با بیان اینکه شش دوره در

نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته حضور داشته است اظهار کرد: در چند سالی که در نمایشگاه بین‌المللی حضور داشتیم، شاهد مشکلاتی بودیم که متأسفانه کما فی السابق هم پابرجا هستند. از مشکلات محیطی آن می‌توان به یک نمونه بارز یعنی ترافیک اشاره کرد که صبح‌ها حجم عظیمی از خودروها برای ورود از یک مسیر تک لاین استفاده می‌کنند که این امر سبب ترافیک و اتلاف زمان می‌شود که به نظر من این از مشکلات زیرساختی و بنیادی مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

حاکی اظهار داشت: اگر بخواهیم به بحث نرم‌افزاری بپردازیم، باید گفت که نمایشگاه از گذشته تا به امروز، نه رشد آن‌چنانی داشته و نه با ضعف قابل‌توجهی روبرو بوده است. به این زعم می‌توان گفت که روند نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی از 10 سال قبل تاکنون تغییر مشهودی نداشته است.در این نمایشگاه که بسیاری از تولیدکنندگان داخلی و خارجی در زمینه

چاپ سررسید 99 و

سالنامه در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرمسئول مجتمع چاپ آراد ادامه داد: به اعتقاد بنده روش‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات 10 سال پیش امروز دیگر جوابگوی نمایشگاه‌ها نیست و دراین‌باره باید از روش‌های به‌روزتری بهره برد. همچنین برای جواب گیری بهتر باید برای بازدیدکنندگان خلق جذابیت کرد. البته ناگفته نماند که بخشی از این رسالت به عهده غرفه‌داران است اما کماکان بخش بیشتر این مسئولیت بر عهده مجری و برگزارکننده نمایشگاه است. به‌طور مثال مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه هنوز برای یافتن غرفه‌ی مدنظرشان باید از نقشه‌های چاپ شده استفاده کنند که مشکلات خاص خودش را دارد و به راحتی می‌توان راهکارهای به‌روزتری را برای این مهم اتخاذ کرد. وی پیشنهاد داد: برای کمک‌رسانی در نمایشگاه می‌توان از اپلیکیشن‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ثابت در محیط نمایشگاه استفاده جست.

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها